• پلتفرم‌های بدون کد، کم کد در چند سال گذشته به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند و کارمندان غیر فنی را برای ساخت برنامه‌های کاربردی توانمند نموده و فرآیند توسعه نرم‌افزار را برای مشاغل در هر اندازه‌ای ساده کرده اند. با ورود به سال 2024 جالب است ببینیم چه روندهایی را در پذیرش و استفاده از این پلت فرم ها توسط مشاغل در این سال شاهد خواهیم بود

  • در سال 2023، با پیدایش روش های جدید مختلف چشم انداز توسعه نرم افزار به سرعت در حال تغییر است. با ظهور فناوری‌های جدید، مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، شرکت‌ها باید از روش‌های مختلف توسعه نرم‌افزار موجود آگاه باشند تا بتوانند در کورس رقابت باقی بمانند. برای شرکت ها مهم است که بهترین روش را برای پروژه خاص و نیازهای سازمانی خود انتخاب کنند. این مقاله مروری بر پنج روش توسعه نرم‌افزاری است که اغلب در سال 2023 استفاده می‌شوند و نحوه انتخاب بهترین روش برای سازمان شما را ارائه می دهد.

  • امروزه توسعه نرم افزار در تمام جنبه های اساسی زندگی ما تاثیرگذار است. افراد، شرکت‌ها در هر مقیاسی و حتی استارت‌آپ‌ها برای انجام کارهای مختلف روزانه به نرم‌افزارهای مختلف متکی هستند. بدون شک نرم افزارهای سازمانی بالاترین نرخ رشد را در مقایسه با سایر صنایع فناوری دارند. تخمین زده می‌شود که توسعه نرم‌افزار در سال 2023 به شدت رشد کند، بخصوص پس از اینکه همه‌گیری COVID-19 جهان را به بن بست رساند

  • رویکرد توسعه نرم افزار - صنعت فناوری همچنان در مسیر توسعه و پیشرفت است، اما چیزی که بیشتر توجه ها را به خود جلب می کند این امر است که این صنعت به صورت مداوم در حال تغییر و تحول روز به روز است. در این مقاله، ما در مورد نه روند توسعه نرم‌افزاری که در سال‌ 2023 و سال های بعد از آن تسلط دارند، صحبت خواهیم کرد.

  • چرخه عمر توسعه نرم افزار یک فرآیند سیستماتیک برای ساختن نرم افزار است که کیفیت و صحت نرم افزار ساخته شده را تضمین می کند. SDLC ساختاری است که توسط یک تیم توسعه در شرکت توسعه نرم افزار دنبال می شود. این فرآیندی است که هدف آن تولید نرم افزار با کیفیت بالا است که انتظارات مشتری را برآورده می کند.